tired of being sorry

jahapp, back to vardag. . Lördag, skräckfilm med girlies i lemmeshult. Vi skulle på ngn fest i vallåkra men efter som öa (och vallåkra dessutom) ligger middle of nowhere så kunde vi inte ta oss dit. Ah jag som var på partyhumör :( växjö, växjö. . Söndag, pluggdag som blev slappedag, höhö. Skönt indeed. Lite grey's, lite mat, mycket dator, mycket hund och sen var den dagen slut. Tog ingen sovmorgon idag, åkte till skolan och pluggade istället (y). Ändå är jag inte speciellt förberedd för debatten. ÄH det får gå som det går. . Fick sluta tidigare idag, borde räknat matte men det gör jag imorgon eller på onsdag, jappjapp. Åkte till anns istället, mycketmycket trevligt :) Nej, nu sova! Buss 6.35 imorgon -.-. men jag älskar livet ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0