tänkte faktiskt!!

Jo, jag tänkte faktiskt blogga igår, men blogg.se ville inte som jag ville.
.
Måndags, mattefördjupning. Dock blev jag bara mer förvirrad och hatade matte ännu mer för en stund. Sen skulle jag skriva engelskaarbete, men nähä, folket var för trevligt så det blev inte så.
.
Tittade på film på engenslak, the holiday (y) Sen matte, USCH. aja, det gick ganska bra. Hem med buss och sen direkt promenad med villsi och emsi. Middag, grey's och sen sömn, upp 5 imorse för att ta ut hund.. -.-
Mådde illa och hade världens huvudvärk, usch min kropp funkar inte innan sex åtminstonde..
.
In till skolan, Biologi och naturkunskap hela dan, hemma halv två, ut med vovve, lunch och sen lite skolarbete. Dock inte så mycket som jag borde ha gjort, men ÄSCH vad gör väl det om hundra år (det mottot funkar typ jämt). Sen promenad med emma idag, güt! Nu har vi promenerat varje dag sen söndags, och ska göra det imorgon igen :)
.
Nu tittar jag på ugly betty medans jag bloggar, haha, nerd.com. Tänkte faktiskt poppa lite popcorn till DH, lite vardagslyx måste man ju unna sig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0