söndagsångest

Hoho, somnade gott efter mitt blogginlägg i fredags, vaknade alldeles för tidigt, nej, fast jag var ändå jättetrött fastän jag sov tills jag vaknade :S skumt. Match iallafall, good job men det var mot serieledarna så det gick väl inte hela vägen. 
.
Sen hem, lite huvudvärk, hundpromenad och sushi. Till emma, köpa chips och iväg till henks :)) Fotboll, BLÄ! Sverige suger, haha. nej men lite iallafall. Sen tittade vi på skräck, eller nja, men bra iaf :) Hem till emma, sov där och vaknade alldeles för sent.
.
Hem, ut med hund med mamma och sen hamnade jag här. Nu ska jag titta på grey's och äta chips! Söndagar är slappdagar indeed. Faast, imorgon ska jag vara duktig och gå på mattefördjupning. Hata kubikrötter!!!! Aja, då får jag bort lite engelska också eftersom vi inte börjar förrens ett. Nej, grey's var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0