okejokej

Stina och Emma igår, sex av fem toasters! Popcorn mitt i natten, massa prat och lite skräckfilm. Vi hann även med att drunkna i regnet och blåsa bort i stormen :))
.
Idag vaknade jag, fixade lite vovve (som fyller år idag :D:D) och sen damlagsmatch. Tittade bara, men dom krossade sk fagerhult med 11-0. Pinsamt att vara så värdelösa? haha. Jag och emma satt och sa det och då hörde en av deras spelare det xD aja, sanningen är hård men sann.
.
Idag blåste jag bort igen när jag och ville var ute och vandrade ikväll. Fast jag gillar blåsten på något sätt, det säger att hösten är på väg och hösten gillas mycketmycket! Aja, nu ska jag titta på lite grey's avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0