min kropp vill inte lyda

Sagt och gjort, jag la mig innan 22 igårkväll. Vad hände då? Jag somnade inte förrens efter elva xD Haha, jag tror att jag istället ska köra på min gamla teknik, köra slut på mig och somna direkt, runt 23, istället för att ligga och vrida sig en timme innan jag somnar..
.
Dagen idag var lite sisådär. Fick tillbaka matteprov, gick helt urkasst. Fick tillbaka biologigrejs, hm, lite tveksamheter men jag är ändå nöjd då jag inte direkt la ner min själ i den. Fick jättebra kritik på min redovisning!! Fattar inte hur det är möjligt, jag+redovisningar är ingen perfect match direkt. men tydligen den här gången :)) Idag regnade det i stan en massa, men när man kommer hem till kära örkelljunga är det helt jättebra höstväder, sånt gillar vi!
.
Träffade fis, hon hade blivit lite övergiven så vi tog en promenad :) Sen åkte jag och pappa till donken, höh. Hemma nu och väntar på emi, känner mig mer promenadsugen så kanske blir det lite mer av den varan, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0