kungarnas kung..

..Henke Larsson! Olympia igår, Henrik Larssons sista proffsmatch i karriären. HIF förlorade dock, men skit samma. Hela olympia var fyllt med kärlek till henke och det var väl kvällens viktigaste uppgift :) och dom djurgårdsfans som skrek fula ord är nog säkert hans största supportrar i landslaget, haha.
.
Kom hem, insåg att grey's var missat. Vad gör man då? ONLINETV :D ah jag blir irriterad på att det händer så himla mycket hela tiden, ge oss ett avsnitt med lugn? Somnade, vaknade kring elva imorse.
.
In till stan vid tolv, fixade nagelgrejs som jag fick i present och köpte nya örhängen, jag är kär i mina nya naglar :D Lite svårt att skriva på datorn men det kommer väl :) Hem, ut med hund, ärenden på byn och nu här. Ska packa inför sm eftersom jag åker till sandra redan imorgon och ikväll blir det florshult :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0