I know it is easier to just let it go, but damn, it is so hard

Bra dag, dålig kväll.
.
JENSENdressday var det idag :)) Åkte till skolan i hög kjol, skjorta och kavaj. Kände mig minst sagt präktig, haha. Dock skulle det vara lite kul att vara klädd så jämt? Haha. Snacka om blickar vi fick på lunchen, två tjejer i kjol+kavaj och en kille i kostym, men kul var det :D
.
Matte på slutet av dan, jag hatar kvadrat och kubikrötter. BLÄ! Träffade lisa, gjorde vår vanliga ritual (chääsburgare på donken:)) och sen buss hem. Hämtades, skjutsades till träningen och gick sen hem med emma. Jag må hata kubikrötter men emma älskar jag minsann väldigt mycket! (inte för att hon har någon likhet med kubikrötter? jag är lite förvirrad) Imorgon blir det skola åtta, men det går väl med tanke på att det är helg sen, och det gillar vi! 
.
Kanske väla imorgon eftermiddag, den som lever får se. Sen helgen, match och lite sånt. Sen spelar ju sverige också!! det får vi INTE missa. Nej, nu sova och se fram emot gröten som syster lovat mig imorgon bitti ;) mycket bra, man är ju inte direkt pigg på att göra frukost halv sex på morgonen..tur att det är någon som verkar tycka om det, haha. eller så älskar hon mig bara så pass mycket att hon tänker på mig före sig själv? Skulle kunna vara så? eller inte xD haha, nä nu svamlar jag bara, godnatt!
.
dagens konstaterande: JAG HATAR SPUTNIKAR! iallafall nu. (och bry dig inte om att fundera för du lär ändå inte fatta. ffpower åt folket!)

Kommentarer
Postat av: Emii

ÄLSKAR DEJ<3<3<3

2009-10-09 @ 08:40:13
Postat av: eki

hata sputnikar!

2009-10-09 @ 17:49:37
URL: http://eeki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0