hey you

När klockan ringde 5.15 imorse var jag väl inte sådär jättepigg. En lång, sömnig bussresa senare var jag fortfarande inte sådär jättepigg. Ännu en kortare bussresa senare var jag betydligt piggare, hade ju fått sällskap av mina kära nv:are :)) Tittade lite på vår naturruta i jordbodalen, och gick sen pp tillbaka till skolan. Fick som uppgift att motargumentera en människa som var emot evolution. Den människan hade argument helt tagna ur luften och bara slängde ut ett av sina påståenden utan att förklara det. Om denne skulle komma till vår klass hade han blivit nersnackad direkt ;)
.
Sen hade vår miljödebatt :D Mycket kul, haha, speciellt eftersom jag älskar att debattera. Fast efter två timmar var alla trötta och kom inte på så mycket mer, slutade med att alla tyckte samma sak, haha. Men kul var det (y).
.
Tidig buss hem, lite matte, lång vovvepromenad, mat, fixande av naglar och nu här framför tv, snart ugly betty och dh :D Imorgon, the dentist 10.30 = sovmorgon.
.
dagens konstaterande: slarvig knut+stor klämma är bästa frisyren? Så många komplimanger jag fått för det idag och så lite tid det tar? toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0