confessions

jag sov inte efter förra inlägget, jag tittade det nya dh, haha :)) OMG, denna säsongen kommer bli sjuk.
.
Trots att jag somnade efter tolv, vaknade jag innan alarmet ringde imorse, pigg som bara den! Såg två grey's avsnitt och sen buss till skolan 11.10. Lunch, sen engelska. Slapp lektion, lätt grammatikövningar. Sen matte, och vi håller på med ekvationer. Typ det roligaste inom matten. (nej jag var inte ironisk, det är kul xD). Dock känns ett tvåtimmarspass liiite långt så det var skönt att få gå mot bussen. 
Läste och smsade hela bussresan, tiden gick och vips var jag hemma. Tog villsi, mötte anns, träffade m&m, hundarna lekte och vi pratade om allt mellan himmel och jord. love life. Hem -> mat, grey's. Nästan tittat klart på första säsongen! Nu smsar någon från eks mobil? först var det någon random men nu gör det mig osäker om det kanske är ek? Nej, om sju timmar ska jag stå i duschen, natti!
.
dagens konstaterande: jag tål inte människor som tar illa upp av ironi. alternativt människor som inte förstår ironi överhuvudtaget. 

Kommentarer
Postat av: ekis

DET VA INTE JAG

2009-10-06 @ 10:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0