Anns is the shit!

Ih anns har verkligen gjort ett bra jobb :D Igår var vi och spelade laserdome med fotbollslaget. Åh så kul det var! Först var jag typ vettskrämd, haha, men när man väl kommit in i det var man fast! Man levde sig verkligen in i det och kröp och sprang och gömde sig osv osv, måste göras om! Sen tillbaka till öa för pizza, mycket trevligt! Var trött, hem vid tio. Blev pigg, smsade konstiga saker till ek innan jag bestämde mig för att sova. Upp tio, lite dator och mobil, sen gick jag ut och sprang. Har duschat nu så nu blir det lunch, sen vovvepromenad och kanske nåt med emsi. Ikväll till mormor och morfar och sen ska jag väl röja runt med lite ff:s!

Kommentarer
Postat av: eki

JAG VILL OCKSÅ HA EN FIN BLOGG

tiiep på lovet.

2009-10-17 @ 15:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0