and I've made up my mind, I aint wasting no more time

Vaknade jätteförvirrad i morse, och fattade inte alls varför jag ställt klockan på halv nio, vilken buss jag skulle ta, eller överhuvudtaget vilken dag det var. Några förvirrade sekunder senare kom jag på att det var ju lördag, haha, och jag skulle spela match :)) Kollade ut, regnet öste ner så var väl inte så jättepeppad..
.
Aja, vi kom till helsingborg, det andra laget var endast nio spelare och låg sist i serien, verkade lovande. Och det blev det också! Vinst :) Och jag börjar störa mig allt mer på hur människor beter sig idag? Haha, där lät jag som 40+ men hur omogen får man vara på en fotbollsplan? Sköt dig själv och skit i andra är ett passande citat!
.
Kom hem, åt jättegod middag som syster lagat. Nu här och vilar en stund, emi jobbar och eki pluggar, men emma slutar snart så jag joinar väl henne :) Ska bara ta ut villsi i det här underbart vackra *hrm* vädret först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0