AHH

Jag har sagt det förut, kommer säga det igen; GREY'S ÄR BÄST! + att jag nu har hittat onlinetv. gudomligt. Dock kan man bara titta en timme åt gången så jag växlar mellan två olika sidor, haha. Har sett de fyra första avsnitten nu, nr fem blir det imorgon, tisdag har vi MATCH? oh no, DH börjar då?!? omg säger jag. aja, får väl titta det online :))
.
Nu tänkte jag faktiskt sova, well, behöver inte upp förrens typ tio imorgon men lite sömn skadar aldrig. Man borde ha en slags sömntank man kunde fylla på, och sen använda när man blev alldeles för trött. Nä, nu svamlar jag bara, godnatt!
.
dagens konstaterade: annelie är en dålig bloggare. verkligen. förlåt vännen, men det är sanningen och jag tror du vet det själv ;)) tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0