walking on sunshine

ihi, som om det inte var nog med nyårsdagen, ska jobba lillejulafton nu också. meeen, det var mitt eget val och jag kom fram till att det ändå var ganska smart 1. min familj gör aldrig nåt speciellt på lillejulafton (vi har inte julgran längre:O ) 2. OBTILLÄG!!! omg jag blir rik. 3. pappa made me 4. jag var snäll mot människan som inte ville jobba sin födelsedag. hoho, massa bra skäl. oooch, tiden var bara typ 3 timmar, så det är fina fisken. aja, nog tjatat om det.
.
Var hemma från skolan idag, missade tydligen inte nåt heller (y). Skulle plugga matte dagen lång, men nähä det gjorde jag inte. Fixade franskan iallafall och började plugga på idrottsteoriprovet. (därför får ni ingen ny bild idag, för hela min skärm är täckt med lappar med olika muskelnamn, webkameran sitter ju på skärmen, eller inte på, men AH ni fattar.) jag kom på den smarta idén, eftersom jag jämt sitter vid datorn, haha, så kommer jag se dem hela tiden och då kommer jag lära mig dem som ett rinnande vatten :)) toppen!
.
Promenerade med emi och villsi vid två, mysigt värre (eller nä, för det regnade). emma kom hit och vi slappade, sen inte så mycket vettigt. ätit middag och tänker nu gå ut med vovvsi, grey's ikväll! som jag sa, bilden är inte jag just nu men föreställer iallafall dagens humör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0