some feelings never seem to let go

bloggtorka sen i tisdags, men inte dog väl ni för det? (haha, trots att det är typ max 5 pers som läser detta xD)
.
Mitt liv har inte varit så intressant sen dess, matteplugg, fotbollsträning och ännu mer matteplugg har fyllt mina dagar. Igår spenderade jag större delen av dagen med emi, och senare också ek :)) Somnade alldeles för sent, folk ringde och ville att vi skulle komma, men klockan var tolv och jag börjar jobba tio idag -.- Ska utbildas idag :D Har ju inte fått stått i kassan innan för jag är inte 16, men nu är jag det så nu ska jag köra så det ryker ;) Sen hem och ut med vovve och sen till anns förmodligen :D
.
(går)dagens konstaterande: tänk vad mycket några små ord kan betyda. igår sa jag "jag vill att du ska komma tillbaka" och hela personen bara sken upp och gav mig en hård kram. så, om någon mår dåligt hjälper det att bara säga nåt litet, ärligt ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0