so what if it hurts me?

huhu, jobb hela helgen. NISE med pengar sen. (ja jag vet att det stavas nice..)
.
Gårdagskvällen var riiiiktigt seg. Kom hem typ fem, var jättetrött och mosad. Skulle behövt jobba matte imorse, meeen, tittade film igårkväll och tog sovmorgon imorse istället. sånt gillar vi. fast sånt gillar vi inte när vi får g i slutbetyg i matte a. DÖÖ! eller nej, nu ska jag tänka positivt, mvg here i come! (dream on °-°)
.
Slutade sent idag, nu hemma, ska sätta mig med några mattetal och sen vovvepromenad och sen sova och sen vovvepromenad vid fem imorgon bitti, älska mitt liv :D haha, jag älskar ironi, märker ni det?
.
Photo Booth på mac är skoj!!

Kommentarer
Postat av: ekis

älskar

2009-11-17 @ 14:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0