och jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig

Imorgon har halva veckan gått -> lite närmre helg! Idag och igår har varit relativt slappt, emi sov här tills måndag och jag tog inte bussen in förrens elva, gött :D Imorse tog jag bussen halv sju -.-

Hade aspriantuppdrag idag, nior som skulle kolla in JENSEN. Gick bra :)) Gick bra på lektionerna också, blev lite klokare på rymden (som om man någonsin kan bli tillräckligt klok på det?) fick veta att jag är sämre i engelska nu för jag håller på att nå en ny, högre och bättre nivå. Blev förvirrad men läraren förklarade så det lät vettigt ;)
.
Buss hem, tog igen sömn som jag inte fick inatt, betade av några av de 120sidorna i matten och sen ffdejt (-ek) på donken för emma jobbade. Hem, mat och hundpromenad. Sen matte, igen. AH! Men som tur är är det inte så svårt kapitel..Sen bar jag och syster in pellets (dagens träning xD) Och nu dh, jag och emma såg detta avsnittet i söndagsnatt men man kan ju aldrig få nog av hemmafruarna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0