lyckan kommer lyckan går

woho idag är en lycklig dag. Slutade tidigt, skrev klart uppsats på bussen, fixat moppeservice när jag kom hem, nu har jag bara slapp framför mig! (äh, ska städa rummet men det är inte lika jobbigt som en astronomisk uppsats eller ett franskt rörelseverbs olika böjningar..eller t-RNAs olika kodoner, höhö, ni fattar?)
.
Även om jag har fått en sak som jag funderar mig grå och blå över så är jag ändå lycklig. men livet är sånt, lyckan kommer och lyckan går, ibland är den här tillfälligt, ibland under längre perioder och ibland är man både olycklig och lycklig på samma gång. Men på det stora hela är jag en lycklig människa :))
.
Okej, hade biologigenomgång idag (därav t-RNA:et ovan..) och jag fattade precis allt. Gud så bra det kändes! Höhö, kul att det kan kännas så ibland också, så man inte behöver känna sig som en idiot jämt ;)
.
Sen lunch med bästa på vårt stamställe, Pesto Pasta :D Till bussen, och äntligen hemma. Tänkte ta en kortare prommis med vovven och sen städa. Får bli långprommis med emma senare ikväll!
.
dagens lycklighet syns va? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0