livet skulle vara lite enklare utan matte

jag hatar matte just nu!! Jag hatar att jag måste plugga -.-
.
igår var trevligt, fast väldigt dött. i säng tidigt, tittade på orientering (va, varför?) med lisa och vills idag. sen dog jag lite till och nu sitter jag här framför böckerna. har gjort klart 1/3 av det skolarbete jag skulle göra idag och längre lär jag inte komma, för jag är inte, verkligen inte, på plugghumör.
.
sover tidigt ikväll, åker in till skolan tidigt imorgon, jobbar som en dåre på fördjupningen och skriver lite på min uppsats. egentligen är inte deadline förrens 17 på tisdag, men jag blir så stressad av det, och då har jag bara typ två timmar på mig, men det är absolut en plan b! Nu -> irjas för att köpa material för tröstätning.
.
dagens hatobjekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0