jag är tydligen rädd för att misslyckas..

..men det har jag nog vetat hela tiden. bara att jag fick det svart på vitt idag. "Släpp de skyhöga kraven du har på dig själv, det är okej att inte prestera på topp jämt" Men jag funkar inte så. Det går bara inte. Jag är bara sån som person, och det är ganska svårt att ändra på. är väl bara att acceptera att jag alltid pressar mig själv till det yttersta? eller? åh fy vad mycket jag fick att tänka på..
.
Jag skulle bara vilja skita i allt. På nått sätt avundas jag de människor som kan skolka en hel dag utan att känna någon som helst skuld för det. Fast ändå inte, för jag är ju sån, jag vill bli nåt en dag och då går det inte för sig att skita i allt. Ge mig bara någon vecka, jullov tillexempel. Det skulle passa bra just nu, lite vila från den pressade vardagen. Lite vila bara?
.
trots att jag känner mig negativ som jag vet inte vad, så får man väl sätta på ett leende och ta sig igenom dagen med en positiv utsida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0