feverfever

vaknade imorse och förberedde mig för en skoldag. Gick upp, kollade klockan, 01.27. Hade sovit tre timmar men ändå kändes det som om jag sovit tillräckligt. La mig igen, blev helt genomsvettig och frös om vartannat. Vaknade igen av alarm 05.15. Kände mig verkligen inte okej. Gick in till mamma, gick in till mig igen och somnade om. Vaknade strax före tio, tröttare än någonsin och mådde typ skit.
.
Tvn, frukost. eller ja, chokladglass och lite chips. Matlusten är som den är när man är sjuk. Har spenderat dagen i tvsoffan och i sängen, det är så tråkigt att vara sjuk!! Ikväll kom jag iallafall utanför huset för vovvsi skulle till veterinären. dock blev jag typ bara mer illamående och trött av det, menmen. Fick i mig lite mat precis men jag har ju mått bättre. Och allt detta pga svinissprutan -.- om jag blir sjuk ändå i svinis, så ska jag banne mig stämma någon. 
.
ja, livet har helt enkelt sett ljusare dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0