depp in pepp out

okej, jag har världens bästa vänner. visst, motivationen är inte lika hög som mount everest, inte ens som kebnekaise, men den är bra mycket högre än tidigare idag.
.
Matte fick jag gjort, två timmar innan jag gav upp och ringde anns. hon fick påminna mig om varför jag går nv - därför att jag inte vill sluta som någon allmänt misslyckad människa (nämner inga namn, hehe).
.
Sen mat och vovvepromenad, sen samtal med ek där vi skrek på allmänt imbicilla människor. (det ordet är bra!!) desperate sen och sen fick jag min briljanta idé! För att denna blogg ska bli liiiite roligare, kommer varje inlägg avslutas med en bild på vad jag gör just nu, precis som igår :))
såå, här kommer en bild à la fixning inför sänggående, höhö, mitt snyggaste jag såklart!!

Kommentarer
Postat av: ekis

nej? pepp in depp out!

2009-11-19 @ 20:37:45
Postat av: Anonym

höhö, skogis goes confused

2009-11-21 @ 14:25:31
Postat av: Anonym

höhö, skogis goes confused

2009-11-21 @ 14:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0