den osminkade nyduschade sanningen!

Oj, inte varit alls aktiv här. men, here we go again!
.
Torsdag, mitt liv var nog inte så intressant. In till skolan nio, hemma halv sex -.- tränade iaf då :D riktigt skönt och behövligt. Kom på att luftslottet som sprängdes hade premiär dagen efter (fredag) så bokade biljetter åt mig och emma :D
.
Ja, bio då på fredan, men såklart skola först. Det var helt gudomligt fantastiskt osannolikt bra!!! Vi såg den såpass tidigt så när vi var hemma vid halv sju hade vi ändå hela fredagskvällen kvar. Meen, det blev en långpromenad och sen var vi båda döda efter skolveckan så stannade hemma.
.
Idag, oj vad jag fått saker gjort :)) Vaknade typ tio, halv elva hade jag duschat, ätit frukost och fixat mig och satt mig i ekströms bil som tog oss till väla! Fick gjort lite julklappsshopping, toppen! Sen hem, gick hjälmsjön runt med anns (1,1 mil!!!) och villsi. Hem, mamma kom äntligen hem från sydafrika :D:D:D Vi åt, sen till annelie där vi bastade och snackade skit hela kvällen lång. Nu ska jag sova och imorgon är det julskyltning! :)
.
hoho, som sagt, den osminkade, nyduschade sanningen ;)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0