cause you're the storm in my life

ohmygosh! det blåser som bara den! i hbg regnade det inte, men här i öa, ojojoj! jag och paps hade en rolig konversation i bilen påväg hem från bussen; pappa "nu är det bara idioter och brandmän ute" "..och hundägare!" var jag tvungen att lägga till, haha. vi är ute i alla väder!! kanske skulle lagt till vi-som-cyklade-till-bussen-imorse också.. fick nämligen cykla från bussen..men i pappas regnjacka och sydväst på huvudet gick det kanoners!
.
när jag väl kom hem, så blev det slapp, sen hundpromenad och glosplugg. franska glosor är så trååååkigt! hade typ 40stycken men mer än hälften var sånt man kunde sen innan, tummen upp för det.
.
dagens bild föreställer den vackra sydvästen (som får representera dagens väder..) och min franskabok, enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0