aktiv fast seg

Igår skrev jag att jag ville hitta på något. Hamnade med chips och dipp framför Schindler's List. det måste vara världens bästa film!! "räddar du ett liv så räddar du hela världen" tänk vad många människor som gick under när förintelsen pågick..det är ofattbart..

Somnade gott och trodde jag hade sovit bort halva dagen, men klockan var bara tio :)) dataslapp och sen gick jag ut och fixade och donade hos kaninerna. Promenerade vovven och sen till ek för pannkakor. Hem igen, låång hundpromenad och sen dif-aff på tv. dif vann -.- AH! aja, livet går vidare. Nu sitter jag här och väntar på emma. hon är iväg men planen är att hon ska sova här :D Jag gillar att börja 13 på måndagar :)))) Nu är jag sugen på toast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0