you can't leave me if i'm already gone

Igåår var myys! Julgodis och massa pulka med ff. sånt gillar vi! Pulka är sjukt kul, haha.
.
La mig tidigt, sov dåligt ändå och jobbade fetepass idag. 10-19, woho -.- men när lönen kommer blir jag glad :D ville att jag skulle jobba hela dagen imorgon, nejtack. Fick dock förlängt pass på onsdag -.- faast kommer få massamassa pengar i januari :))
.
Kunder är så lustiga ibland. Har man inte lust att vänta på mat behöver man inte komma och ska man bara hacka på oss så behöver man inte heller komma. ibland är det som om någon tvingat dom dit? AH. Och den som tar ordet ögonblick bokstavligt är verkligen inte speciellt bright? haha. aja, livet är inte lätt :P
.
Äntligen hemma nu iallafall, mina älsklingar ska dejta i lemmeshult ikväll men jag orkar verkligen inte :/ tror jag och vovven ska ge oss ut i kylan och sen ska jag njuta av ledighet. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0