WOHO

okej, trots nationella så blev dagen bra. och jag tror att glädjen har börjat komma tillbaka :D TOPPEN! Det är inte kul att vara deppig, neppnepp.
.
Hade bara nationella, och sen idrott där vi skulle koreografera en dans, haha. gick väl sådär för min grupp xD Hem med buss, hann den tidiga så jag slapp vänta i 45 minuter, jag är bäst. Mamma slutade precis jobba, så vi handlade och då fick jag skjuts hem på köpet, det gillar vi. Ikväll ska jag inte plugga nåt alls, ska sega framför tvn med jordnötssmörsmackor (!!) hela kvällen.
.
Juste! fick mvg på idrottsprovet :D såhär glad blev jag över det;

Kommentarer
Postat av: emii

Du är så duktigt så :))

2009-12-09 @ 21:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0