trött

måndagen var en pärs utan dess like. jobb 10-17, sen direkt och spela cup. Jobbet då, värsta dagen jag jobbat. för lite personal, och folk, exakt HELA tiden. ingen kunde fylla upp heller, då happy meal, muggar och sånt fick man springa bak på lagret och hämta, man var ju inte alls stressad sen innan? Tysk busslast med 30 ickeengelsktalande tyskar gjorde mig ju inte direkt på bättre humör.
.
pappa hämtade mig, vi plockade upp J och E och sen mot strövelstorp. dom fick mest höra på mitt donkenklagande men det är ett måste att tala ut efter ett arbetspass, haha.
.
cup sen då. knäna kan ta sig nånstans. Gick ganska bra, med tanke på att de flesta var ett/två år äldre än oss. (vi är 94/95 spelade mot 93) inte äldre än mig då, men en person gör ju inte ett lag ;) kvällens höjdpunkt var när jag råkade skotta en person i läktaren i huvudet, haha, jag är ond. nämen, no mercy typ? jag är snäll egentligen, men när jag spelar fotboll blir jag lite hrm aggressiv.
.
nej, nu ska jag pallra mig upp och klä på mig för ännu en jobbdag. döda mig. kort pass, bara lunchrushen tack och lov!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0