it's about the ones who came, and never left your side.

mina vänner är fina. även fast jag slet som ett djur med att få bort alla dammråttor från mitt golv medans de låg i sängen och tramsade. de är finast ändå.
.
JULLOV IDAG! det gillas mycketmycket. fanns det en gilla x100knapp på facebook skulle jag lätt tryckt på den! Massa mys med klassen, dom är bra <3. flörtade lite med läraren, vi slutade lite tidigare och jag slapp vänta på bussen i en timme hem (y). Ut med vovvsi, sen kom eki ganska direkt..emma kom också pga familjegräl, haha, nejdå.
.
Då städade jag som sagt, och följde emi hem och nu här. nu mat och sen ska vi åka pulka :D barnsligt är bra. och kul!
.
mitt rum, katastrofen själv. (fast inte nu längre!!)

Kommentarer
Postat av: emii

jag är ledsen för min insident på min blogg höhö :p

Men jag och ekii är superduktiga på att städis!! :DD (a) not

2009-12-19 @ 14:32:39
URL: http://liteavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0