ha ha ha

hahah, läste precis igenom labbrapporten jag skrev igår efter jobbet. Jag rekommenderar en sak! Efter att ha jobbat julrush på kära McDonalds ska man INTE sätta sig med skolarbete. Läste igenom den nu precis och det är nog det sämsta jag har skrivit i mina sexton år, hahaha, jag kan inte annat än skratta. Tur för mig är väl att betyget i naturkunskapen redan är satt xD
.
juste, idag var det julafton ju! Känns faktiskt inte alls något speciellt. börjar jag bli en tråkig människa som skiter i julen? nja. nej, nu ska det lyssnas på julsånger och käkas julfrulle! PUSS OCH GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: emii

ja(!!!) du är tråkig som itne tkr att julen är nåt speciellt!

2009-12-25 @ 15:37:24
URL: http://liteavemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0