''du kan ju allt''

NEJ. det kan jag inte alls.
.
veckan har varit grå. inte svart, men grå. Nästan bättre om den är helt svart, för när det är grått så är det så ovisst och olustigt. blä.
.
Skrev prov idag, gick nog bra. får mvg som slutbetyg iallafall så jag behöver inte bry mig. gick på väla ensam, tragiskt. nej, skönt faktiskt. fick julklappsshopping gjort! bara två kvar! världens huvudvärk, hem och vovvepromenad.
.
handledarkurs i 3 timmar, drygt, jappjapp. sen var jag en bra vän, köpte en chokladkaka (digestive!!) och åkte och tröstade en ledsen emi. that's what friends are for.
.
imorgon, nationella. skjut mig!

Kommentarer
Postat av: emii

Älskar dej mest skogi<33



Ingen emi utan sin skogi <33

2009-12-09 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0