but somehow we don't touch the ground

mellandagsrea på väla är galet! GALET! meen, jag kom hem med mina drömstövlar :D :D har kollat på de innan, men jag ville helst inte lägga ett och sju på stövlar..meen, så stod dom där, halva priset och i min storlek dessutom :D så jag slog till, och dom är så fiiina!
.
Köpte även en klocka, hade kostat 1300 men kostade 400 :)) det sista jag köpte var en blus, hade kostat 500 men kostade 150, helt toppen vad jag har fyndat idag! Jag är stolt över mig själv :)
.
nu fick jag ett akut sug efter dillchips, så jag ska springa ner till irjas innan de stänger.

Kommentarer
Postat av: jossan

hhahaha du och ditt chipsbehov xD <3

2009-12-28 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0