build up your confidence

blev ingen pulka igår :( menmen, livet går inte under antar jag.
.
Blev tokigheter hos stina innan jag och emma slocknade på hennes dammiga (!! ;) golv efter elva..sjukt trött efter veckan, haha.
.
vaknade, frukost och sånt morgonfix och hem och ut med vovven. mys :) sen fick jag lite ryck och städade ännu mer tills syster kom hem. handling, och sen lagade vi mat åt mamma och pappa :))
.
ff kom, vi hade vår lilla julafton! Jag blev toppenglad för alla mina julklappar, dom vet verkligen vad jag gillar! Efter det satte vi oss i bilen mot eket, och hamnade lite överallt pga emi som är sämst vägbeskrivare -.- "var det en lastbil eller en moppe?" haha, lille emi <3
.
Hemma för ungefär en timme sen och nu tänker jag sova, i renbäddad och dammsugen säng :D höhö, hemmafru nr 1!
.
hahah, gammal bild på mig och s, otroligt snygga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0