bara för att ek gör slut annars!(!!)

öh, orkar egentligen inte blogga.
.
Julskyltning i söndas ja, slutade med jobb på donken. meen, pengar är aldrig fel, eller hur? Och det är jag som blir poppis hos chefen i slutändan, höhö(höhöhö). Sen hem, sen middag och sen var det måndag igen?
.
Vad gjorde jag då? Juste. Fixade nääästan klart matten, omg jag är stolt över mig själv, 130 sidor på 4 veckor!!! Sen hem och promenixa med emma, as usual. Kolla grannfejden, sova för sent, upp tidigt och iväg till skolan. Skrev nationella prov i engelska, gjorde ett BIG mistake men på det stora hela gick det super!!
.
Hem tidigare, för vem orkade lära sig om mutationer efter det? ingen alls. Dock ville syster ha sällskap, så jag hoppade snällt av min buss hem och åkte in till stan igen, galet ja, men lätt värt en fika på espresso. Sen på bussen igen, hem och middag. Prommis med emma igen, sen DH. det programmet spårar snart ut mer än tillåtet °_°
.
Nu ska jag sova -> imorgon kort skoldag och idrottsprov jag inte pluggat på, bra lisa. men jag fixar det, som vanligt :D
.
favorit i reprisbild

Kommentarer
Postat av: jossan

nationella i engelska?:O:O:O

2009-12-04 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0