bad blogger

(svar till jossis för jag är för lat för att gå in på hennes blogg igen : japp, läser engelska a på en termin :))
okej, hum. Torsdag, sleepover hos bror och flickvän. (ja, hans då haha) mycket trevligt. Hann även med storhandling och det är nog den enda gång hittills jag handlat mat för 1500 :O :O
.
Hem på fredag, typ jobba direkt, blää. Men faktiskt roligt folk och det gick ganska snabbt, förutom några mindre trevliga kunder och att jag nästan(bara nästan!!) gjorde bort mig inför typ fullsatt restaurang...
.
Hem, sandra var här, klassisk svennekväll. (film, chips, dipp) sen babbla och somna. Idag har vi promenerat, fixat kaniner (som snart flyttar :( ) och sen ek ikväll. omg, vi är galna. Jag och anns gjorde en jättecool sak men det tänker jag inte avslöja, höhö.
.
imorgon står jobb mellan 12-16 på schemat och förhoppningsvis emi på kvällen eftersom jag skrev klart franskaarbete idag :D nej, sandra ligger och snarkar och jag ska nog följa hennes exempel eftersom alarmet står på 9 imorgon..
.
ingen bild idag :O ni får ett ordspråk °-°
.

“It is not wanting to win that makes you a winner; it is refusing to fail.”


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0